Mulla on nyt taas se vaihe päällä, että innostun kaikesta ja haluun tehdä kaikki heti nyt.. mut saas nähdä kauanko tämä taas kestää :D Mulla tuppaa aika nopeasti nimittäin lopahtamaan nuo uudet innostukset. Nyt oon inspiroitunut korttien tekemisestä..tässäpä niitä muutama. Sen lisäksi työn alla on joulukalenteri, joka koostuu erilaisista kangas- ja paperipussukoista sekä kirjekuorista, jotka sitten numeroin ja ripustan narulle roikkumaan tähän tyyliin.. tosin kaikista tulee ihan erimallisia, eri kuviot ja eri materiaaleja käyttäen :) Olen myös alkanut virkkaamaan (minä!!??) tulevalle vauvalle päiväpeittoa isoäidinneliöistä. Tarkoituksena on tehdä siitä vaaleanpuna-valkoinen. Vaikka viime aikoina olen täällä esitellyt paljon muitakin juttuja (sisustuskuvia, löytöjä yms.) niin en kakkuharrastusta ole kuitenkaan haudannut :) Vielä on ennen joulua tulossa kyllä useampia kakkuloita :) !!!  

Noniin, tässä niitä kortteja sitten;  joulukortteja ja yksi onnittelukortti, jonka askartelin tänä iltana. 

 

 

 

 

 

Mikä teidän mielestä on hienoin? Paljastan myöhemmin oman suosikkini !