Nyt olis meneillään 38+3 ja epäsäännöllisiä supisteluja ollut nyt pari päivää.. tuskin enää kovin kauaa menee, että pääsee tuoksuttelemaan vastasyntyneen tuoksua <3. On nää viimeset viikot kyllä aina semmoista odottelua, ettei tiedä miten päin olisi ja mitä tekisi. Mietin jos aloittaisin virkkaamaan päiväpeittoa meidän taaperolle, mut jotenki en siitäkään niin innostunut. Kirjoja oon lukenut nyt niin paljon, et siitäki aion pitää vähän taukoa. Kakkukoristeita oon muutamia tehnyt valmiiksi, mutta sekään ei niin sytytä.. Keksikää mulle jotain kehittävää tekemistä :D !!

Kakuista puheenollen, en aio tehdä vähään aikaan kakkuja. Muutaman tilauksen olen ottanut maaliskuusta eteenpäin, mutta sitä aiemmin en ainakaan uskalla lupautua. Uskon, että kahden lapsen kanssa on hiukan haastavampaa leipoa ja tehdä koristeita varsinkaan jos mies ei ole kotona apuna. Että siksi nyt vähän taukoa.. 

Ihanaa muuten kun vihdoin on sitä lunta, tosin vielä aika vähän täällä pk-seudulla, mutta eiköhän sitä kerkeä tässä vielä tulla talven mittaan :). Piristää kummasti kun ei ole pelkästään sitä harmaata ympärillä.. Kävin ostamassa tulppaaneita itselleni piristykseksi yksi päivä kun huomasin, että niiden hinta oli vihdoin tipahtanut peräti 2€. Tämän värisiä en olekaan aiemmin ostanut. Mutta on ehkä lemppariväri!! 

 

Kynttilöitäkin vielä poltellaan.. että mä sitten rakastan tuota uutta aaltovatia!!!